Optimizare SEO,

Optimizare SEO cu rezultate vizibile pentru orice afacere. OVEUS este o agentie care isi promoveaza serviciile de optimizare web exclusiv prin servicii SEO. Astfel, noi nu apelam la alte metode de a ne gasi clienti decat prin propria munca. Nu ne-ai gasit prin anunturi platite, ci prin rezultatele SEO. Suntem o echipa profesionista, specializata in crestere organica.

Echipa noastra este compusa din specialisti in SEO, redactori cu experienta si programatori foarte eficienti. Lucram direct cu cele mai avansate instrumente Google si avem rezultate de lunga durata. Suntem o agentie SEO care iti poate garanta rezultate, fata de celelalte agentii de marketing.

Cum putem garanta rezultate? Este foarte simplu: Stim foarte bine SEO. Daca o agentie nu poate garanta rezultate, inseamna ca nu stie ce face. Agentia noastra s-a confruntat cu afaceri din multiple nise si de fiecare data am avut succes. Daca esti in cautare de servicii de optimizare SEO, ai ajuns la partenerul ideal, care te poate ajuta sa primesti trafic din Google.

Nu doar ca avem studii de caz, avem rezultate. O campanie cu un mix de reclama platita si servicii de optimizare SEO are intotdeauna rezultate mai bune din optimizare web. Astfel, oricat ai optimiza o campanie platita, intotdeauna vei avea procentual mai multe rezultate pozitive din SEO. Daca procentul de conversii din campania platita depaseste rezultatele SEO, atunci numarul de conversii din campania SEO e mai mare.

Optimizare SEO: Birourile noastre

Noi va putem garanta rezultate masurabile in procesul de optimizare SEO. Suntem o agentie cu viziune si cu know-how-ul necesar sa iti aducem succesul necesar.

Optimizare SEO on-page superioara

Echipa noastra de programatori te ajuta sa ai cele mai bune rezultate din punct de vedere tehnic. In SEO, viteza de incarcare a paginii este vitala pentru a ajunge pe prima pagina. Nu exista nicio limitare tehnica pe care sa nu o putem rezolva. Am lucrat cu WordPress, Drupal, Magento, PrestaShop sau platforme custom-made.

Echipa noastra verifica viteza de incarcare cu PageSpeed, Pingdom si GTmetrix. Implementam toate sugestiile pentru ca pagina ta sa se incarce cat mai bine, fara compromisuri estetice. Suntem recunoscuti pentru cele mai bune servicii de optimizare SEO pentru ca echipa noastra de programatori este in-house. Nu externalizam serviciu de programare, lucrati tot cu noi.

Majoritatea consultantilor SEO sunt depasiti de situatiile tehnice ale clientului. Iar daca ai lucrat cu echipe mixte, stii deja cat de deficitara este comunicarea. Agentia SEO se ocupa de tot, nu ai nevoie de programator separat. Aveti garantia lucrului bine facut, fara erori tehnice. Fara downtime.

In acelasi timp, expertii nostri in optimizare web va analizeaza arhitectura site-ului. Testele pe care le facem sunt foarte similare cu mod in care Google parcurge site-ul tau. Identificam toate erorile sau potentialele probleme pe care le ai si facem un raport. In timpul procesului de optimizare SEO on-page vom remedia toate problemele care te tin departe de prima pagina.

Optimizare SEO On-Page

Optimizare SEO prin tehnologie

Programatorii nostri lucreaza cu tehnologie de ultima ora. La fel cum orice lucru vechi merge mai greu, asa si site-urile daca nu sunt actualizate. De aceea, lucram intotdeauna cu cea mai noua tehnologie pentru dezvoltarea platformelor web. Folosim doar ce este necesar si eliminam orice ar putea consuma resurse de memorie inutile.

Paginile web pe care le refacem sunt usoare ca un fulg si merg conform standardelor impuse de Google PageSpeed. Daca este nevoie refacem intregul nucleu al platformei pentru a putea raspunde cerintelor si pentru ca procesul de optimizare web sa aduca rezultatele mult dorite. In acest sens, campaniile noastre SEO au o calitate superioara fata de competitorii nostri.

Sabloane SEO pentru performanta

Analizam alte site-uri din industria ta, din Romania sau din afara. Cautam studii de caz ca sa putem face sablonul perfect. Ne dorim ca cei care ajung pe site-ul tau sa se transforme cat mai rapid in clienti potentiali, de aceea agentia noastra tine cont de toate cercetarile interne sau publice care sugereaza cum trebuie sa abordam traficul.

Ca agentie SEO ne dorim sa indeplinim si obiectivele de marketing pe care le are clientul nostru si tinem cont sa oferim sabloane ale paginii web care sa transforme vizitatorii in clienti. Astfel, procesul de optimizare SEO are un obiectiv clar si bine definit.

Nu dorim doar sa atragem trafic, ci sa-l transformam in clienti multumiti ai serviciilor pe care le oferi.

OptimizareA SEO a codului sursa

Codul pe care il cream sau pe care il modificam va fi intotdeauna minimal si optim. Stim ca lui Google ii plac lucrurile simple. Asta facem si noi. Tinem lucrurile un nivel simplu, curat si atragator. Programatorii nostri stiu deja ca pentru succes in SEO este important sa oferim tot, dar structura sa fie intotdeauna eleganta si fara erori.

De aceea, in partea de optimizare SEO a codului sursa tinem cont de modificari esentiale si minificare CSS, HTML sau Javascript. Impingem scripturile putin importante la sfarsitul codului sursa, iar acolo unde se poate facem incarcarea paginilor odata cu navigarea utilizatorului. Daca contractati servicii de creare site impreuna cu servicii SEO, veti avea de la inceput un cod curat si elegant.

Audit SEO

AUDIT SEO

Auditul SEO este primul pas in optimizare SEO. Cu ajutorul sau identificam toate erorile pe care le are site-ul tau si il impedica sa obtina o clasare mai buna. In acest sens, atunci cand facem SEO analizam site-ul din mai multe perspective, inclusiv estetice. In primul rand cautam erorile sau optimizarile facute incorect.

Cele mai des intalnite erori pe care le intalnim sunt legate de titluri, meta descrieri si lipsa optimizarii imaginilor si fotografiilor. In partea estetica, ne asiguram ca site-ul este responsive. Verificam daca font-urile pot fi citite usor de pe desktop, tableta sau telefon mobil. Punem accent pe tipul de trafic pe care site-ul il primeste.

Din experienta noastra, majoritatea traficului care provine din Google este in principal mobil. Astfel, punem accent deosebit pe optimizarea SEO pentru telefonul mobil.

In acelasi timp, verificam si autoritatea site-ului, daca exista continut duplicat sau copiat de pe alte site-uri. De aceea, in pachetul de servicii SEO avem intotdeauna pasul auditarii paginilor web. Prin realizarea acestui audit construim un prim plan de lucru. Fara rezolvarea acestor probleme, succesul in SEO nu poate fi garantat.

Optimizare structura site

In aceasta etapa facem o analiza a structurii paginilor tale si a tuturor elementelor. Reconstruim modul in care motoarele de cautare vad site-ul tau atunci cand te viziteaza. Efectuam exercitii de simulare a paginii de rezultate si alte teste complexe, care ne ajuta sa identificam arhitectura curenta a site-ului si ce putem optimiza pentru o mai buna optimizare SEO.

Analiza cuvinte cheie SEO

Ne concentram sa identificam din evaluare si auditul SEO care sunt cuvintele cheie cele mai potrivite pentru a face optimizare SEO. Analizam noi modalitati si volume de cuvinte cheie care ne-ar putea ajuta sa aducem mai mult trafic pe site. In acest sens, luam in calcul campanii SEO ale concurentilor si incercam sa descoperim oportunitati noi.

Redactare articole SEO

Identificam textele care nu au destul continut pentru a putea castiga din optimizare SEO si le cizelam sau la redactam de la zero. Este important ca atunci cand facem SEO sa putem lucra cu texte originale si care aduc plus valoare paginilor de pe site-ul tau. Precizia redactorilor SEO cu care lucram este matematica si raspunde tuturor cerintelor de calitate.

Optimizare web prin link-uri de calitate

Optimizare SEO Off-Page

Cele mai bune campanii SEO se bazeaza pe link-uri puternice si de calitate. Nu conteaza cantitatea link-urilor care trimit catre site-ul tau, ci calitatea lor si mai ales daca sunt din nisa ta. Tehnicile de optimizare SEO pe care le folosim sunt baza rezultatelor pe care le putem garanta clientilor nostri.

O agentie SEO poate garanta rezultate atunci cand stie exact ce trebuie facut pentru a atinge obiectivele clientului. Agentia SEO trebuie sa se ocupe de a gasi cuvintele cheie principale pentru client. Specialistii nostri trec ulterior la procesul de evaluare a cuvintelor cheie.

In acest sens, ei fac cercetari prin care sa vada pe care dintre ele au sansa de a castiga pozitii bune intr-un timp scurt. Este esential sa avem rezultate cat mai devreme pentru client. In acest fel, el vede progrese si poate avea oportunitatea de a genera clienti.

Mai mult, prin optimizarea SEO verificam si evaluam fiecare backlink. Backlink-urile ne ajuta sa ne dam seama ce profil are site-ul si daca Google il vede in nisa sa. Uneori, facem o curatare avansata de link-uri de SPAM sau care sunt construite artificial.

O alta categorie de link-uri sunt cele care nu au o relevanta SEO. Daca nu putem elimina fizic link-urile prin contactarea webmaster-ului unde apar, facem acest proces prin disavow.

Optimizare SEO cu backlink-uri de calitate

Atunci cand lucram cu un client, analizam cu mare atentie industria sau nisa in care activeaza. Dupa care, in functie de cuvintele cheie pe care le doreste in campania de optimizare SEO, cautam sa construim legaturi puternice si de calitate in cadrul industriei sale. Nu are sens sa facem reclama unui stomatolog pe site-ul unei pensiuni. Nici pentru Google nu are sens.

Actualizarea constanta a paginii web

Acolo unde este posibil construim comunitati sau pagini de noutati sau blog. Acest lucru ne ajuta sa generam continut de calitate pentru motoarele de cautare. Dar, in acelasi timp, creste autoritatea domeniului prin posibilitatea de a fi citati de alte site-uri din nisa clientilor nostri sau de partenerii pe care ii avem. In procesul de optimizare SEO este important sa oferim constant texte de calitate.

Campanii SEO profesionale de link-building

In cadrul campaniilor de link-building, agentia SEO se ocupa de gasirea de oportunitati prin care sa genereze backlink-uri naturale si organice. Ca orice agentie SEO avem secretele noastre in a avea o relatie cat mai buna cu bloggeri, persoane publice sau influenceri relevanti. Facem activitati si evenimente transparente care ne ajuta sa fim mereu in ochii publicului.

Rapoarte transparente de optimizare SEO

Atunci cand lucrezi cu o agentie SEO iti doresti sa stii mereu progresul pe care site-ul tau il are. Si noua ne place foarte mult sa facem rapoarte si sa fim cat se poate de transparenti in acest proces. In cadrul pachetului de servicii de optimizare SEO oferim detalii si analize complete despre ceea ce facem.

Ne place sa ne masuram progresul si rezultatele. Folosim instrumente relevante precum Google Search Console si Google Analytics. Construim rapoarte comparative si observam oportunitatile. In campaniile SEO suntem atenti la oportunitatile pe care le putem avea. Atunci cand lucrezi cu o agentie de marketing iti doresti transparenta.

In cadrul rapoartelor periodice pe care le realizam pentru clienti includem date masurabile. Avem indici foarte clari de performanta si masuram rezultatele in functie de ei. Analizam progresul obtinut pe cuvintele cheie principale si secundare. Ne uitam pe rapoarte de link building sa gasim raspunsurile potrivite. De asemenea, analizam datele legate de trafic si evolutia volumului de cautari pe cuvintele cheie pe care facem SEO.

Optimizarea SEO cu rapoarte transparente

Rapoarte cuvinte cheie

In rapoartele legate de cuvintele cheie includem date importante despre evolutia in clasament. Pentru o agentie SEO nu este important doar clientul pentru care lucreaza, ci observa si alte modificari ale paginii. In acest sens, urmarim daca se produc modificari in clasament, cautam raspunsuri si incercam sa intelegem fenomenele.

Chiar daca suntem pe prima pozitie, urmarim indeaproape activitatea de SEO pe care o desfasoara competitorii directi. Suntem pro-activi si incercam sa luam masuri din timp pentru a ne consolida pozitia. 

Rapoarte de link-building

Cu toate ca ne dorim ca in procesul de optimizare SEO sa primim doar link-uri de calitate si bune, nu mereu este asa. Prin urmare, incercam sa aflam din timp cum stam si ce putem face pentru a pastra un profil de backlink cat mai curat si natural. Astfel, luam masuri de respingere a link-urilor care pot face rau campaniei SEO.

Daca sesizam ca putem castiga link-uri de calitate de la potentiali parteneri, luam legatura cu ei. Discutam si gasim oportunitati pentru ca site-ul tau sa aiba intotdeauna sanse de a se clasa cat mai bine in Google.

Rapoarte de trafic

Pentru a putea compara rezultatele, ne uitam si setam filtre care sa ne ajute sa identificam cele mai bune solutii. Echipa noastra masoara fiecare canal in parte, iar traficul care provine din optimizare SEO este masurat separat si cuantificat. Ne dorim sa vedem cat mai concret cum stam si ce putem face mai bine. Intotdeauna e loc de mai bine.

De asemenea, analizam si traficul pe care il primim de la principalele cuvinte cheie si putem face estimari pentru viitor. In acest fel, vei putea face predictii de conversii pe termen lung. Echipa noastra este specializata in rezultate masurabile.

5 avantaje majore ale optimizarii SEO

Optimizarea SEO poate avea un efect benefic asupra paginii web a companiei tale. Vei atinge principalul obiectiv de a avea mai multe vanzari sau vei interactiona cu mai multi clienti potentiali. Insa, optimizarea SEO ajuta intr-un asamblu mult mai mare atingerea obiectivelor pe care compania ta le are.

Promovarea SEO te ajuta sa ai un plan de marketing solid. Fara o campanie de optimizare SEO, pe termen lung, brandul tau nu exista. In plus, reclamele iti vor aduce expunerea dorita, dar promovarea prin campanii SEO te vor ajuta la final. Deoarece promovarea prin articole de calitate si pagini bine scrise construieste puterea unui brand.

Nu esti hotarat sau nu vezi beneficiile SEO pentru tine? Iata 5 argumente care iti vor demostra avantajele unei campanii de optimizare SEO:

Factori de optimizare SEO

Iata un caz concret. Un client avea nevoie de promovare pe cateva sintagme care nu erau foarte cautate. Insa, generau clienti. Nu toata lumea cumpara zi de zi macarale. Nu poate avea un volum de cautari la fel de mare ca cei care cauta pantofi sau mobila. Nu mai vorbim despre smartphone sau televizoare.

Google Ads nu ii permitea promovarea din cauza unui scor foarte slab. Iar compromisul era sa foloseasca o gama mai extinsa de cuvinte cheie, dar pentru care isi crestea costurile cu publicitatea. Reclama vizuala oricat de bine ti-ai dori sa o nisezi, nu ai instrumentele necesare de a previziona dorinta de cumparare. Solutia a fost optimizare SEO.

Prin servicii de optimizare SEO a reusit sa obtina primele pozitii pe cuvinte cheie cu un volum foarte slab de cautari, dar dovedit ca ii aducea clientii mult doriti. Traficul care provenea din optimizarea SEO a putut fi valorificat prin remarketing si targetat ulterior prin reclame display si Facebook Ads.

Costurile cu publicitatea platita nu doar ca au fost reduse, dar erau si ele optimizate. In momentul in care faci marketing, te duci intr-o piata uriasa. Uneori reclamele tale pot deveni invazive. Uneori, poti enerva chiar un client potential. Prin SEO, actionezi invers. Aduci clientul la tine. Si cel mai important, clientul care are nevoie de tine si serviciile tale.

Din toata experienta noastra ca agentie de marketing digital, nu am intalnit o metoda mai buna de promovare decat optimizarea SEO. Aduce intotdeauna clienti interesati si de calitate.

Nu platesti reclame. Daca te descurci sa faci singur tot, iesi chiar si mai bine. Insa o agentie de optimizare SEO iti va lua un comision mult mai mic decat ai plati pentru reclame. Modelul de plata la majoritatea agentiilor de pe piata este un abonament lunar plus comision din buget. Acest lucru inseamna ca bugetul tau de marketing poate fluctua, in functie de obiectivele imediate.

Intr-o campanie de optimizare SEO poti previziona conversiile. Mai mult, optimizarea SEO lucreaza pentru tine pe termen lung. Sau chiar si noaptea, cand poate iti programezi o pauza la campania platita. 

Rezultatele organice din Google se bazeaza pe o formula de calcul bazata pe valoarea in sine a pagnii. Daca paginile tale sunt foarte bune, pot aduce trafic pe termen lung. Poti beneficia de efectele SEO luni sau chiar ani. Este normal ca daca doresti un astfel de text de valoare ar trebui sa angajezi o agentie SEO care sa se ocupe.

Specialistii agentiei noastre lucreaza din greu la orice campanie dupa reguli recomandate de Google. Precizia cu care urcam paginile si construim texte valoroase este matematica. Campaniile noastre de SEO merg la fix, ca ceasul elvetian. Nu am dat gres niciodata pana acum.

Daca vrei sa investesti in optimizare web, atunci suntem agentia cu care trebuie sa lucrezi acum. Suntem o agentie orientata catre rezultate. Le vrem repede si le vrem solide.

Cu toate ca reclama platita de tip PPC apare deasupra rezultatelor organice, 71.33% din click-uri se duc pe rezultatele organice. Utilizatorii au mai multa incredere in algoritmul Google decat in anunturile platite.

Dupa cum am spus anterior, diferenta uneori este data de calitatea clientilor cu care lucrezi. Majoritatea clientilor de calitate fac distinctia intre un anunt platit si unul organic. Sunt multi clienti valorosi care vin prin reclama platita. Dar si mai multi vin din SEO. Deoarece stiu si ei ca munca de a ajunge pe prima pagina este grea.

Reputatia primelor locuri in Google este data de calitatea serviciilor. Si aparent primele 3 rezultate primesc mereu cel mai mult din traficul pe o anumita cautare. Daca esti interesat de acel trafic, trebuie sa faci o campanie SEO chiar acum.

Un anunt platit nu o sa poata niciodata avea mereu garantat primele pozitii. Uneori fluctueaza in functie de costul per clic sau per actiune. Rezultatele organice raman acolo, indiferent de rezultat. Daca esti pe pozitia 1 sau 2, este putin probabil sa ajungi pe ultimul loc in pagina. De aceea, ai garantia unor predictii privind vanzarile, fara sa iti maresti bugetul de publicitate.

Optimizarea SEO merge mana in mana cu relatiile publice (PR). Eforturile de PR ale companiei tale au nevoie de vizibilitate. Daca ai facut campanii in presa si ele nu apar la primele cautari, le-ai facut degeaba. Deoarece noi stim ca reputatia este unul dintre obiectivele principale ale activitatii de relatii publice.

Fara optimizare SEO facuta eficient nu vei reusi sa castigi reputatie. Atunci cand cineva cauta brandul tau online, ar trebui sa gaseasca mai mult decat site-ul tau. Ar trebui sa gaseasca activitatile de care esti mandru. Aici se intalnesc 3 factori esentiali: SEO, relatii publice si texte bine scrise.

O campanie de relatii publice fara servicii SEO reduce din potential. Daca nu faci SEO ca rezultatele tale sa fie vazute de toti stakeholderii, de ce o mai faci? Nimeni nu va sta cu ziarul sau pe site-ul unde ti-ai publicat comunicatul de acum un an. Cu optimizarea SEO, scoti in fata rezultatele de care esti mandru. Partenerii, angajatii sau chiar clientii tai vor vedea cat de valoroasa este compania ta.

Daca este nevoie agentia noastra are proprii experti in relatii publice care te pot ajuta sa evaluezi activitatea. Putem ajuta in eforturile de promovare pentru ca tu sa ai intotdeauna o reputatie buna in online. Inclusiv, in perioadele de criza. Expertii nostri in PR sunt pregatiti sa te ajute.

Daca fara un site se poate spune ca nu exista. Fara a fi pe prima pagina in industria ta poate fi un lucru similar. Daca competitorii tai fac deja optimizare SEO inseamna ca sunt interesati sa-si stabilizeze prima pozitie. Deoarece orice nisa ai cauta in Google, prima pagina iti da o idee despre un top al industriei.

61% din expertii de marketing din companii si agentii au declarat ca optimizarea SEO si cresterea in rezultatele organice este prioritatea lor numarul 1. Aceasta preocupare a expertilor in vanzari arata cat important este sa fii pe primele locuri cheie din industria ta. Publicitatea simpla, fara o reputatie construita prin SEO nu garanteaza succesul pe viitor.

Stabilizarea pe prima pagina Google a afacerii tale este un indicator de performanta relevant. Daca luam in considerare ca aceeasi experti s-au declarat preocupati imediat dupa de crearea de continut pentru blogul companiei, intelegem relevanta SEO. Crearea de texte de valoare care atrage si pastreaza pe site potentialii clienti devine prioritara in 2019.

Daca vrei o agentie SEO sa se ocupe de site-ul tau, ar trebuie sa o faci din timp. Fiecare industrie se consolideaza pe zi ce trece. Iar industria din care afacerea ta face parte nu este exceptie. 

Intrebari si Raspunsuri

Procesul de optimizare SEO este o strategie pe care o folosim pentru a castiga relevanta in Google. Scopul campaniei SEO este de a castiga o pozitie cat mai buna in Google. SEO se refera la optimizarea pentru toate motoarele de cautare. Insa, datorita faptului ca Google domina piata romaneasca, optimizarea SEO se refera in principal la el. Peste 90% din cautarile zilnice se fac pe Google.

O campanie SEO facuta corect iti aduce beneficii in toate motoarele de cautare. Deoarece principille de optimizare web promovate de Google sunt aplicabile si la ceilalti. Astfel, si Bing este interesat ca site-ul sa fie optimizat din punct de vedere al vitezei. In acelasi timp, sa ofere utilizatorilor rezultate relevante. Diferenta dintre ele este facuta de ceilalti factori precum prezenta social media, backlinks sau alti factori. Conform unor studii, sunt aproximativ 200 de factori cu pondere diferita in procesul de optimizare SEO.

Google avertizeaza ca este bine sa stai departe de companiile care iti promit locul 1. Orice agentie SEO care iti poate garanta prima pozitie, intr-un timp scurt, ar putea sa te insele. Altgoritmul Google se schimba destul de des si garantarea primei pozitii este putin probabila. OVEUS, agentie de optimizare SEO, are o reputatie de a livra rezultate in mod rapid. Insa nu va putem promite locul 1. 

Agentia noastra lucreaza din greu sa construiasca o reputatie buna si va poate ajuga sa ajungeti pe prima pagina. Mai mult, este o analiza de relevanta si factori care nu tin in totalitate de noi. Cu toate acestea, trebuie sa stiti ca in portofoliul nostru SEO avem numeroase pozitii in top 3, multe dintre ele pe pozitia 1. Acest lucru se intampla datorita expertilor SEO care calculeaza cu precizie matematica ce trebuie facut in raport cu concurenta. Garantia noastra este ca va vom livra rezultate SEO care o sa aduca clienti noi.

Agentia noastra SEO pune mare pret pe calitatea serviciilor de optimizare SEO. In acest sens, ne dorim ca totul sa fie facut in-house. Avem o echipa mare de specialisti SEO, programatori si redactori care lucreaza de la sediul nostru pentru a putea mentine un standard de lucru foarte ridicat. Astfel, intreaga echipa stie care este planul de lucru si fiecare stie ce are de facut.

In timpul unei campanii de SEO, colaboram cu diversi specialisti din alte sectoare pentru a determina cele mai bune solutii pentru tine. Insa, consultarea externa a specialistilor nu implica externalizare. Colaborarea cu diversi specialisti este o munca pe care o facem pentru ca agentia noastra sa va aduca cele mai bune rezultate SEO in campania ta. 

Intelegem cat de important este pentru tine sa ai rezultate cat mai rapide. Insa, in functie de nisa pe care o atacam, rezultatele SEO pot aparea de la 90 de zile pana la 180 de zile. Fluctuatia rezultatelor de prima pagina este destul de mica, insa putem observa imbunatatiri ale pozitiei intr-un termen mai scurt, de chiar cateva saptamani.

De asemenea, stim ca aceasta intrebare o pun, de obicei, cei care sunt la inceput de drum sau care au avut experiente proaste. SEO este un proces de lunga durata, dar odata obtinute rezultatele vei observa beneficiile lor. Cateodata, este mai rapid sa obtinem rezultate din SEO daca site-ul are autoritate si este bine deja clasat pe prima pagina sau pe a doua. Dar expertii nostri va pot evalua rapid situatia si va pot spune date mai concrete dupa o analiza de audit SEO.

O campanie de SEO nu inseamna doar optimizare on-page. De fapt, conform factorilor care influenteaza pozitia unui site, doar 35% tin de optimizare on-page. Link-building prin construirea de backlink-uri relevante este un proces vital in orice campanie de optimizare SEO. Tratam foarte serios acest aspect.

Echipa noastra de Digital PR face o analiza profunda a industriei si incerca sa castige link-uri cu valoare. Fie ca vorbim de bloguri, reviste sau site-uri partenere. Daca aveti o echipa care se ocupa de optimizarea on-page, puteti opta pentru o colaborare cu Digital PR-ul nostru. Astfel, echipa noastra se poate ocupa pentru optimizarea SEO off-page de a genera backlink-uri relevante. 

Atunci cand nu angajezi o agentie SEO profesionala este posibil sa fii penalizat de Google. Iti dai seama de acest lucru atunci cand pozitia ta incepe sa scada sau sa ajungi pe paigni inferioare. Echipa noastra are o rata de succes foarte mare pentru a te ajuta. Printr-un audit SEO extern identificam problemele si link-urile cu probleme.

In pasul urmator incercam sa le eliminam sau sa le respinge prin disavow. In spatele evaluarii link-uri stau software-uri de inalta calitate pe care le-am construit. Totodata, analizam manual fiecare backlink pentru care nu putem determina valoarea de SPAM. Astfel, ne dam seama daca un link este construit artificial sau dauneaza. In procesul de optimizare SEO, am intalnit multe cazuri de site-uri penalizate de Google.

In cercetarea cuvintelor cheie folosim o gama large de instrumente, inclusiv cele disponibile de la Google. Scopul este sa obtinem cuvintele cheie importante, care transforma vizitatorul in client. Pentru fiecare sintagma analizam volumul de cautare si concurenta Pay-Per-Click. De asemenea, avem instrumente care analizeaza dificultatea SEO de a obtine o pozitie in primele 20 de rezultate.

In gasirea celor mai bune cuvinte cheie, experienta specialistilor nostri este importanta. Ei stiu care sunt cuvintele cheie cu sanse mari de conversie. Prin urmare, o agentie SEO are nevoie de oameni care va pot ajuta sa intelegeti zona in care trebuie sa activati. Expertii nostri folosesc in campaniile SEO doar cuvintele cheie care aduc plus valoare. Nu dorim sa castigam un trafic irelevant. De aceea, verificam manual fiecare dintre cuvintele cheie selectate pentru volum de cautare, dificultate SEO si concurenta PPC.

Da, lucram cu site-uri de comert electronic, magazine online si diverse servicii cu plata online. Site-urile de comert electronic au propriile provocari unice in campania SEO. Practica noastra ne-a ajutat de-a lungul timpului sa obtinem rezultate foarte bune. Livram rezultate SEO foarte bune pentru magazine online si alte tipuri de servicii online.

Totodata, nu exista o provocare mare pentru noi. Programatorii nostri au experienta cu diverse platforme de comert electronic: Magento, Shopify, PrestaShop sau OpenCart. Totodata, lucram cu numerosi clienti care folosesc WooCommerce si platforma WordPress. Aveti incredere ca sunteti pe maini bune si va putem ajuta cu procesul de optimizare SEO.

Optimizarea SEO este o investitie in viitorul companiei tale. Raspunsul este sigur ca da! Traficul organic generat din campania de optimizare SEO are o rentabilitate mult mai mare pe termen lung decat reclama platita. Daca site-ul tau nu e pe prima pagina, existi pentru potentiali clienti? Este o intrebare foarte buna, deoarece primele 10 locuri de pe prima pagina sunt foarte valoroase.

Cauti o agentie SEO? Putem sa-ti explicam mai multe despre nisa ta si te putem ajuta sa ai rezultate cat mai bune. In acest sens, ne poti contacta si putem discuta mai multe despre cum optimizarea SEO iti ajuta compania. Iti putem face o oferta de servicii SEO cu rezultate concrete.

Da, suntem o firma SEO White Hat. Adica ne purtam cu mandrie palariile albe. Spre deosebire de multi consultanti de pe piata, stim ce trebuie facut. Multe dintre rezultatele noastre sunt predictibile si calculate cu precizie matematica. Se poate ca o firma SEO sa lucreze si sa livreze rezultate predictibile.

Mai mult, nu apelam la subterfugii sau alte „smecherii”. De ce? Pentru ca ne dorim o relatie contractuala de lunga durata. Nu suntem o firma SEO care doreste sa iti ia banii. Si noi, la randul nostru, ne dorim un viitor bun pentru compania noastra. Avem un cod de etica foarte clar. Am refuzat sa ajutam afaceri care nu sunt etice sau care promoveaza lucruri indecente. Ai incredere ca lucrezi cu o echipa buna, stabila si puternica. Putem fi parteneri pe termen lung.

Da, realizam auditarea SEO ca serviciu separat. Acesta include fisiere de tip CSV cu toate erorile identificate la diverse elemente. Astfel, din auditul SEO vei putea vedea principalele probleme SEO. Vei obtine date relevante cu privire la pagini lipsa (404), redirectionari (301, 302), titluri, meta descrieri si asa mai departe.

Oferim, de asemenea, un audit SEO gratuit care este mai mult o prezentare de ansamblu a situatiei. Auditul SEO are o valoare destul de mare, considerand ca iti explica unde ai gresit si ce trebuie sa faci pe viitor. Daca sunteti interesat de un audit SEO gratuit, lasa un mesaj in formularul de contact de pe pagina si vom livra unul pentru site-ul tau.

Da. Avem optiuni disponibile pentru afaceri care vor sa diagnotizeze procesul de optimizare SEO pe care il au pentru site-ul lor. Auditul nostru releva care sunt problemele imediate care trebuie rezolvate pentru a construi o fundatie solida pentru campania SEO. Daca doresti un audit SEO, ne puteti contacta aici. Daca nu ai o echipa interna de marketing in firma, va recomandam sa contactati serviciile unei agentii de SEO care sa aiba obiective lunare mai degraba decat sa rezolvati doar problemele pe care le sesizam intr-un audit.

Ne ocupam de optimizare web in special pentru Romania. Firma noastra are rezultate excelente si cu parteneri care au dorit servicii SEO in Romania, dar pentru cautari in limba engleza sau franceza.

De asemenea, ne-am ocupat de optimizare SEO pentru clienti care au avut filiale in Marea Britanie si Franta. Experienta noastra este vasta si include multe proiecte, de succes.

Campaniile Pay-Per-Click (PPC) sunt anunturile platite care apar in pagina de rezultate. In campaniile Pay-Per-Click prima pozitie este stabilita de factori legati de cost per click si scor de calitate. Scorul de calitate tine de optimizarea paginii in sine. Cine are o campanie SEO activa si performanta vor avea costuri reduse in campania PPC.

Avantajele unei campanii PPC sunt ca vezi rezultate imediat. Pe cand intr-o campanie de optimizare SEO, rezultatele se vad dupa o perioada mai lunga. Agentia noastra recomanda un mix de PPC si SEO. Insa, pe termen lung, rezultatele din SEO vor fi mult mai bune decat cele din campania PPC. In primul rand, clientul dintr-o campanie PPC te costa constant, pe cand cel din SEO, nu. Clientul care vine dintr-o campanie SEO este mult mai interesant. Dovezile stau in rata de conversie mai mare sau in numarul mai mare de clienti potentiali.

Avem numeroase instrumente de SEO pe care le folosim in procesul de optimizare SEO. Ele sunt specifice pentru a verifica backlink-uri, pozitia cuvintelor cheie, urmarirea competitorilor si verificarea optimizarii SEO. Aceste instrumente sunt folosite exclusiv pentru rapoarte sau pentru analize detaliate.

Multe dintre instrumentele pe care le folosim sunt direct recomandate de Google: PageSpeed, Search Console sau Planificatorul de cuvinte cheie. Instrumentele aditionale ne ajuta sa identificam formulele exacte prin care putem obtine rezultate. Unele sunt cunoscute, altele sunt facute de programatorii nostri pentru a usura munca expertilor nostri. Sunt mai degraba scurtaturi, ca sa nu analizam densitatea cuvantul cheie, daca nu facem greseli de redactare si asa mai departe. Toate sunt dupa recomandarile Google pentru webmasteri.

Costurile unei campanii de optimizare web difera in functie de cuvintele cheie vizate, istoricul site-ului si al domeniului, industria si volumul de munca necesar pentru a atinge obiectivele.

Agentia noastra de SEO lucreaza cu clienti din diverse domenii, cu firme mici sau mari, si livram rezultate la un pret accesibil. Consultantii nostri SEO vor dezvolta strategia cea mai buna pentru tine. Contactati-ne pentru o consultatie gratuita si o oferta de optimizare SEO.

Solicita o consultare gratuita

Iti oferim 30 minute de consultatie GRATUITA prin telefon sau la sediul nostru pentru procesul de optimizare SEO si un audit SEO gratuit pentru site-ul tau web.

Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii. Prin completarea formularului, vom folosi datele dvs. exclusiv pentru redactarea si transmiterea auditului SEO, iar telefonul pentru comunicarea ulterioara.