Optimizare SEO eficientă și de lungă durată pentru afacerea ta

Ești interesat de optimizare SEO? Echipa noastră – formată din experți în marketing digital și design – a ajutat zeci de afaceri ca a ta să crească cu o combinație strategică de servicii de optimizare a motoarelor de căutare (SEO), marketing social media, marketing de conținut, design, dezvoltare site-uri web, UX și multe altele. 

Vreau audit GRATUIT

Optimizarea SEO poate face minuni pentru un website și, mai important, generează o mulțime de vizitatori în mod organic și asigură un nivel ridicat de rentabilitate a investiției sau ROI. Metodele prin care experții noștri SEO pot obține o rentabilitate maximă pe site-urile web sunt o combinație de:

  • Alegere a cuvintelor cheie
  • Generare de conținut relevant și content marketing
  • Link-building intern și extern
  • Strategii de îmbunățire continuă și câștigarea de autoritate pentru site-ul tău în nișa de activitate
Optimizare SEO pentru Google

Rezultate vizibile încă din primele 3 săptămâni

Optimizare SEO eficientă și rapidă, creștere organică

Nu toate site-urile sunt proiectate pentru a ajunge pe primele poziții în clasamentul al motoarelor de căutare precum Google, Bing sau Yahoo. Acest lucru se întâmplă deoarece nu există optimizare SEO sau nu este făcută eficient.

Știm cu toții că Internetul este una dintre resursele principale în obținerea de informații importante și relevante în zilele noastre. Utilizatorii web folosesc internetul din ce în ce mai des pentru a căuta informații de tot felul, iar afacerea ta poate fi găsită atunci când aceștia au nevoie de servicii sau produse pe care tu le oferi.

Optimizarea SEO a site-ului web vă va ajuta să vă transformați vizitatorii în potențiali clienți. Aproape 80% din traficul pe care îl face un site web al unei afaceri mici sau mijlocii provine din motoarele de căutare, în special în Google. Cu ajutorul experților noștri, site-ul tău web va fi ușor de găsit de potențialii clienți, optimizarea SEO fiind, în continuare, cea mai bună strategie pentru companiile care doresc să-și mărească profiturile și, de asemenea, să realizeze ROI (return of investment), pe termen lung.

Odată ce ne apucăm de un proiect, realizăm un model cuprinzător și eficient de promovare web pentru realizarea optimizării web a site-ului pentru motoarele de căutare. Apoi executăm planul de optimizare SEO ținând cont de faptul că ocuparea primelor poziții în clasamentul motorului de căutare de top este scopul final. Pe baza standardelor de bune practici, am conceput o abordare orientată spre rezultate pentru a obține poziții de top în clasamentul motoarelor de căutare pentru clienții noștri. Planificarea noastră metodică și strategică pentru optimizarea site-ului tău pentru motoarele de căutare (SEO) este personalizată și unică pentru nișa fiecărui proiect. Aceasta asigură cea mai bună rentabilitate a investiției (ROI) și rezultate eficiente SEO pentru clienții noștri.

 

Optimizare SEO: Experții noștri îți pot optimiza site-ul la prețuri accesibile

Nu pierde timpul și solicită un audit gratuit al site-ului tău. Optimizarea SEO este ușoară și dă rezultate dacă este făcută așa cum trebuie.

Vreau audit GRATUIT

În zilele noastre, atât firme mici cât și firme mari folosesc optimizare SEO pentru a-și îmbunătăți prezența online. Majoritatea utilizatorilor nu trec nici măcar la a treia pagină a rezultatelor, deci dacă dorești ca site-ul tău să apară printre primele trebuie să folosești tehnici de SEO bune pentru construirea prezenței online.

Ce așteptări poți avea prin utilizarea serviciilor SEO ale agenției noastre?

  • O creștere a profiturilor și vânzărilor online
  • Creșterea bazei de clienți
  • O creștere a gradului de conștientizare a produselor
  • Creșterea traficului
  • Clasament îmbunătățit pe diferitele motoare de căutare
Rezultate cautare Google

Pachetul de optimizare SEO include

U

Monitorizare periodică a rezultatelor SEO

j

Redactarea de articole SEO relevante

Link-building intern și extern

Creșterea autorității domeniului și paginilor tale web

Interesat de optimizare SEO eficientă? Solicită un audit gratuit sau spune-ne mai multe despre proiectul tău pentru a putea evalua competiția pentru nișa sau cuvintele cheie pe care le vizezi!

Optimizare SEO. Câștigă clienți în mod constant cu costuri minime

Prin optimizare SEO un site ajunge să aibă o prezență mai bună în motoarele de căutare la căutări relevante efectuate de către potențiali clienți sau consumatori, legate de informațiile, serviciile sau produsele prezentate pe site-ul firmei tale. Primul efect al optimizarii SEO este generarea de mult mai mulți vizitatori, mai multe persoane interesate și mai multe vânzări pentru firma ta. Însă asta nu este tot ceea ce face SEO, impactul optimizarii web fiind unul mult mai vast și mai benefic pentru afacerea ta.

Prin optimizare seo ajutăm motoarele de căutare să își facă mai bine treaba prin faptul că vor oferi oportunitatea oamenilor care caută să găsească informațiile, imaginile, produsele de care au nevoie.
Firmele mici pot astfel să concureze cu marile companii. În același timp, prin optimizare SEO contribuiți la reducerea cheltuielilor cu promovarea online, dar nu numai. Vei observa că numeroși clienți se pot câștiga prin această metodă.

Un site optimizat SEO ajunge sâ vandă singur!

Optimizare SEO este un proces de perfecționare a vizibilității paginilor unui site web în cadrul paginilor de rezultate ale unui motor de cautare. SEO este totalitatea tehnicilor prin care un website este adus la o formă în care urcă totmai sus în lista sau pagina de rezultate ale motorului de cautare pentru diverse cuvinte-cheie.

Există două tipuri de optimizare SEO care se pot face pentru site web: optimizare SEO on-page (intern) și optimizare seo off-page (extern).

La optimizare SEO Off-Page putem face o serie de activități care sa ajute indexarea site-ului tău în motoarele de cautare, precum Google, Bing sau Yahoo. Aceasta este, de fapt, o activitate ce se desfășoară pe termen nelimitat, în funcție de concurență pe nișă, dar care aduce foarte mult trafic organic. Iată câteva dintre metodele de optimizare SEO off-page:

  • redactarea și transmiterea de comunicate de presa
  • filme și fișiere multimedia pe site-uri web 2.0
  • construirea de profiluri pe retele sociale
  • inscrierea in directoare web relevante domeniului afacerii
  • Campanii AdWords sau alte campanii publicitare
  • Generarea de discuții pe blog-uri sau forumuri
  • Prezentari Powerpoint
  • Stiri și articole pe diverse site-uri

Când vorbim de optimizare SEO On-Page, trebuie să avem în vedere alte tipuri de optimizări ale site-ului precum:

  • Realizarea unui design prietenos, care să capteze utilizatorii și să îi țină cât mai mult pe site, urmând să îi facă să revină
  • Domeniul web
    • Programarea și scrierea codului să fie cât mai eficient posibil (optimizat) astfel încât citirea și implicit, încărcarea paginii, să fie cât rapidă;
    • Dimensiunea totală a paginii să nu fie foarte mare;
    • Folosirea tagurilor heading: h1, h2, h3, h4, h5, h6;
    • Folosirea CSS-urilor în dauna unui cod HTML neoptimizat
    • Evitarea linkurilor dofollow către alte site-uri, întrucât autoritatea site-ului tău se transmite către aceste site-uri;
    • Folosiți mai puține linkuri interne pe o singură pagină;
    • Redirecționarea paginilor care nu mai există către homepage-ul site-ului; 
    • Scrierea META Titlurilor (30-50 caractere), a META Descrierilor (150-160 de caractere) și definirea cuvintelor cheie pentru fiecare pagină (maxim 10-12 cuvinte cheie);
    • Rescrierea linkurilor care să conțină cuvintele cheie alese (dar care să aibă legatură cu tot conținutul paginii);
    • Implementarea toolurilor Google Analytics și Google Webmaster pentru monitorizarea site-ului;
    • Existența fișierului robots.txt;
    • Existența sitemap.xml sau sitemap.html
    • Codul site-ului trebuie să fie bine scris și optim

Poți citi mai multe despre optimizarea SEO on-page pe site-ul moz.com.

Ajungeți la publicul țintă cu ajutorul experților în optimizare SEO!

În afaceri, obiectivul principal pe care fiecare îl are este obținerea unui volum mare de profituri cu vânzări uriașe și creșterea nivelului de rentabilitate al afacerii. Acest obiectiv este posibil dacă reușiți să atrageți publicul ca să achiziționeze produsele sau serviciile dvs.

Deoarece există și alte numeroase companii, cum ar fi cele care oferă produse și servicii similare cu ale voastre, trebuie să faceți ceva care să vă ajute să îi surclasați pe competitori. Puteți atrage publicul prin crearea unei imagini pozitive în mintea consumatorilor sau clienților dumneavoastră.

Din moment ce oamenii devin din ce în ce mai ahtiați după tehnologie, este important ca să le satisfaceți nevoile printr-o prezența online solidă.

Puteți ajunge la publicul dvs. țintă cu ajutorul Social Media Optimization prin rețelele sociale, iar publicul dvs. vă poate ajunge la dvs. prin optimizarea seo pentru motoare de căutare.

Te întrebi cum? Ei bine, să explicăm.

Oamenii au tendința de a cere ajutorul motoarelor de căutare pe care le întreabă ce produse sau serviciile poate cumpăra. Astfel, este foarte important să le oferiți motoarelor de căutare prin optimizare SEO ceea ce au nevoie înainte ca publicul să vă caute, pentru ca ele să le recomande produsele sau serviciile tale.

Acest lucru se poate face prin obținerea pozițiilor de top în clasamentul motoarele de căutare. Deoarece oamenii au încredere sau vizitează site-urile care apar în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP), este evident că trebuie să ridicați site-ul dvs. în topul paginilor cu rezultate ale căutării pentru a fi vizibil.

Clasamente mai mari pot fi obținute cu ajutorul optimizării motorului de căutare, care este un instrument util de marketing online pe care webmasterii le utilizează în zilele noastre. Dar, optimizarea SEO pentru motoarele de căutare include numeroase sarcini simple și complexe care trebuie îndeplinite. Acesta este motivul pentru care trebuie să angajați experți SEO care știu cum să optimizeze site-ul dvs. pentru motoarele de căutare, astfel încât să se situeze mai sus și să aducă vizibilitate și succes.

Pe de altă parte, Social Media Optimization (SMO) este instrumentul puternic de marketing online pe care afacerea dvs. are nevoie pentru a ajunge la audiența exactă. Din moment ce publicul dvs. place să socializeze, site-urile de rețele sociale sunt destinația finală în care vă puteți capta audiența și puteți crea conștientizarea cu privire la marca și ofertele dvs. Dar, din nou, trebuie să luați asistența unei companii competente SMO pentru a exploata beneficiile maxime ale social media și a optimiza site-ul dvs. pentru rețelele sociale.

Până acum, se poate obține că pentru a asigura un mare succes pentru afacerea dvs. online cu siguranță aveți nevoie pentru a angaja experți în optimizare SEO care trebuie să aibă, de asemenea, și cunoștințe de SMO. De obicei, toate companiile SEO au cunoștințe avansate și experiență în Search Engine Optimization și Social Media Optimization. Dar asigurați-vă că angajați o agenție SEO serioasă pentru a obține succesul pe care îl doriți pentru afacerea dvs.

Optimizarea SEO a unui site web sau blog este un proces ce implica atât optimizarea tuturor paginilor individual dar si a legaturilor interne din cadrul site-ului. Este un proces care durează dar care dă rezultate foarte bune și măsurabile.

Nu este deloc ușor să obții cele mai bune rezultate din procesul de optimizare SEO pentru website-ul afacerii tale, și, întotdeauna, este necesar sa fii la curent cu noile cerinte, tehnici si strategii care sa va permita sa reactionati rapid la diferite evenimente ce va pot influenta afacerea. Acești factori SEO sunt influențăți de ceea ce numim algoritmul de afișare al rezultatelor diferitelor motoare de căutare.

Desi Google a început să piardă tot mai mult teren în fața Facebook, cu toate acestea, gigantul motor de căutare rămane inca cel mai important factor pentru orice antreprenor sau proprietar de site web. Pentru a beneficia de optimizare SEO în Google, cerințele sunt relativ simple, acceptabile și accesibile tuturor, precum timp scurt de incarcare a paginilor, continut relevant și, în principal, calitativ si fara alte lucruri nepermise – spam, link-uri ascunse sau plătite, deoarece site-ul va fi penalizat de motorul de cautare. Penalizările pot duce până la eliminarea completă a site-ului.

Câteva sfaturi importante pentru ceea ce reprezinta optimizare SEO în momentul de față pentru motorul de căutare, se pot concretiza în cateva idei de implementat și câțiva pași, relativ simpli de urmat și de care trebuie să ții cont.

Îmbunătățiți rata de conversie a unui site web prin intermediul serviciilor de comerț electronic

Cum îmbunătățiți rata de conversie a unui site web prin intermediul serviciilor SEO de comerț electronic? Există prea multe variabile care afectează conversiile. Creșterea prezenței site-ului dvs. web va contribui la creșterea ratelor de conversie.

E-commerce SEO utilizează numeroase strategii pentru a îmbunătăți clasamentul de căutare pentru site-ul dvs. Unele dintre aceste strategii includ construirea link-urilor de calitate, optimizarea paginilor de produse conținutul și efectuarea de cercetări asupra concurenților.

În lumea de astăzi și de marketing există un boom al site-urilor de eCommerce. Pe tot globul, întreprinzătorii ambițioși construiesc noi site-uri online pentru cumpărături. Există o oportunitate extraordinară de a câștiga venituri din magazinele online.

Să discutăm unele dintre metodele de îmbunătățire a ratei de conversie a site-urilor web prin intermediul serviciilor de comerț electronic SEO. Aceste strategii sunt eficiente pentru un începător, precum și pentru un SEO avansat. Ele nu sunt foarte greu de implementat.

Optimizarea paginilor de produs și conţinut

Optimizarea titlurilor, etichetelor și a conținutului pentru fiecare pagină este esențială pentru supraviețuirea magazinului online. Pe un site de comerț electronic, un client nu poate atinge produsul fizic. Deci imaginile produsului trebuie să fie de înaltă calitate. Serviciile de comerț electronic de comerț electronic pot actualiza rapid a dvs. pe factorii paginii. Sunt optimizate mai întâi paginile produselor cu marjă de profit mare sau produsele care sunt cele mai valoroase pentru proprietar. Dacă nu aveți o metodă de identificare a produselor care sunt mai scumpe decât alte bunuri sau dacă marja de profit a tuturor bunurilor este aproape aceeași, atunci este posibil să doriți să utilizați datele Google Analytics pentru optimizarea paginilor. Consultați datele dvs. de comerț electronic pentru a vedea care pagini au rate de conversie ridicate.

Includeți cuvintele cheie de focalizare

Un raport de tastatură cu pagina de destinație vă va ajuta să aflați ce tastaturi și pagini se descurcă bine. Puteți seta filtre înainte de a rula raportul tastaturii. Acum aveți o prezentare a celor mai importante pagini de produse. Porniți manual optimizarea acelor pagini. Pentru optimizarea paginii, includeți etichete descriptive cu cuvinte cheie potrivite. Prin includerea cuvintelor cheie de focalizare în URL, optimizați adresele URL. Includeți cuvinte cheie de focalizare în etichetele imaginii alt. Conținutul paginii trebuie să fie relevant pentru produs. Crearea de link-uri de ieșire poate educa vizitatorii cu informații detaliate despre subiecte similare.

Optimizați navigația

Pentru marketingul online, este necesară crearea unei navigări reușite. Un rol central îl joacă navigația inteligentă. O navigare bună creează o experiență prietenoasă, prelungind șederea vizitatorilor și îndrumând în cele din urmă vizitatorii să cumpere produse profitabile. Tweak sistemul de navigație și a vedea ce diferență face pentru a analiza. Cele mai valoroase produse pot fi plasate pe navigația de sus.

Optimizați canalul de conversie

Puteți găsi pâlnia care are rata mare de abandon. Google Analytics vă oferă date în rapoartele privind conversiile de obiectiv. Rata globală de conversie a site-ului poate fi mărită semnificativ prin modificarea conținutului paginii cu cea mai mare rată de abandon. Puteți obține raportul modificărilor implementate utilizând rapoartele de vizualizare a canalului.

Re-marketing dinamic

Puteți crește rata de conversie prin cele mai bune servicii de optimizare SEO prin re-marketing către acei vizitatori care au dorit aproape să facă o achiziție, dar în cele din urmă nu au făcut-o. Pentru creșterea ratelor de conversie căutați cuvinte cheie lungi. Obțineți trafic pe pagina dvs. de produs.

Concluzie

După ce faceți modificări pe site-ul dvs. web, acum ar trebui să comparați rata de conversie cu cea pe care o utilizați. Acum, ar trebui să vă îndreptați atenția asupra vitezei site-ului. Vizitatorii nu vor aștepta încărcarea unui site web lent. Vizitatorii dvs. vor merge imediat la concurentul dvs. cu un site web mai rapid. Clienții dvs. vor petrece mai mult timp pe site-ul dvs., dacă site-ul dvs. de comerț electronic are o utilizare excelentă.