Agentie PPC: Google Ads si Facebook Ads

Ai nevoie sa realizezi vanzari rapid sau de potentiali clienti intr-un termen scurt? Ca partener Google, agentia noastra Pay-Per-Click are specialisti care te pot ajuta sa iti cresti rentabiltiatea.

Crearea campaniilor de succes

Oricine poate crea o campanie de Pay Per Click, dar crearea uneia care sa livreze rezultate necesita multa cercetare si analiza. Iti putem structura o campanie PPC care va trimite catre tine clienti.

  • Alegerea cuvintelor cheie. Incercam sa gasim cuvintele cheie care pot ajuta reclamele tale sa aduca trafic fara a consuma bugetul inutil. Analizand competitia si alti factori, cream o campanie pay-per-click care te ajute sa-ti indeplinesti obiectivele si potentialul maxim.
  • Selectia Landing Page-urilor. Cand creezi o reclama PPC, alegerea paginilor de destinatie (landing page) este un factor deosebit de important. Vom ajuta in asa fel incat atunci cand cineva da clic pe o reclama sa ajunga pe un landing page care sa-l transforme cat mai usor in client.
  • Redactarea de reclame interactive. Unul dintre cele mai importante aspecte atunci cand scrii o reclama este tocmai scrierea ei. Noi scriem reclame care angajeaza utilizatorul in actiune si care il fac sa dea clic si sa devina client.

Optimizarea campaniilor ppc

Filozofia noastra nu se bazeaza pe “creaza si apoi uita de ea”. Optimizam continuu campaniile tale ca sa poti castiga mai multi clienti cu un buget cat mai mic, livrand rezultate foarte bune si rentabile.

  • Testare solida a reclamelor. Echipa noastra monitorizeaza eficacitatea reclamelor si se asigura ca ruleaza la eficienta lor maxima. Intotdeauna incercam sa testam convertirea prin A/B testing.
  • Reactii la trend-urile din online. Utilizatorii ne pot ajuta sa determina cum o reclama ar putea sa fie modificata in asa fel incat sa devina de succes. Folosim aceste trenduri ca sa vedem unde efectueaza clic pentru a putea vedea cum putem revizui reclama in avantajul nostru.
  • Monitorizarea performantei cuvintelor cheie. Vrei sa te asiguri ca bugetul este utilizat in mod corespunzator si intelept. Noi cream obiective de rentabilitate si modificam licitarea cuvintelor cheie care aduc cele mai multe conversii.

Rapoarte de performanta PPC

Ne asiguram ca nu e nevoie sa-ti ghicesti rezultatele din campaniile PPC. Fie ca este nevoie sa facem modificari campaniei, se modifica trend-urile sau avem date noi de testat, este important sa fii pus la curent si implicat.

  • Raportarea cheltuielilor. Echipa noastra iti va furniza detalii despre cum bugetul de cautare este consumat ca sa stii exact ce primesti in schimb.
  • Date despre conversii. Cunoasterea este putere. Cunoscand ce reclame si cuvinte cheie aduc cele mai multe conversii pentru afacerea ta, vei putea lua decizii mai calificate in viitor.
  • Informatii detaliate. Vei primi informatii detaliate pe email pentru a stii pe ce se cheltuieste bugetul si care sunt rezultatele campaniilor tale.

Intrebari si Raspunsuri

Google permite afacerilor sa isi plaseze reclame in rezultatele cautarilor pe mai multe cuvinte cheie sau pe site-urile partenere. Reclama PPC inseamna ca platesti doar pentru clic. Plata pe clic este realizata folosind mai multi factori precum o licitatie ce curpinde calitatea paginii de landing, viteza de incarcare, bugetul si alte elemente. Pe langa Google Ads, Pay-Per-Click sau per lead intalnim si la unele reclame de pe Facebook. Cu toate ca algoritmul este diferit, platformele tind sa consume buget mai putin sau mai eficient (generand mai multe vanzari sau potentiali clienti) pe cat de buna este reclama creata. De aceea alegerea unei agentii PPC care sa faca reclame eficiente este destul de dificil.

Administram campanii Pay-Per-Click pe Google Ads (fostul AdWords) si Facebook Ads, deoarece acoperirea lor este foarte mare. De obicei recomandam clientilor sa foloseasca aceste doua platforme, deoarece traficul ce provine din alte surse din online este de slaba calitate. 

Generarea de noi clienti este importanta pentru orice afacere care vrea sa creasca, iar reclamele PPC din cautari, cel putin, sunt esentiale pentru orice strategie de marketing online a unei firme ce doreste sa se promoveze pe internet. Daca ai nevoie rapid de trafic, potentiali clienti sau vanzari pentru afacerea ta, Pay-Per-Click este solutia pentru afacerea ta.

Reclamele de tipul plata per clic sunt recomandate oricaror tipuri de afacere. Este adevarat, ca cele orientate catre persoane fizice sunt mai usor de convertit, insa si cele B2B isi au locul lor. Este adevarat, ca este mai greu pentru o afacere de tip business to business sa ruleze o reclama pe Facebook, insa ar putea rula o reclama de tip PPC pe Google Ads cu retargeting pe Facebook.

Da, desigur, facem campanii de retargeting pentru campaniile Google Ads sau Facebook Ads si adesea sunt campanii de succes deoarece majoritatea celor care se intorc pe site devin clienti. Echipa noastra de experti PPC este pregatita sa va aduca traficul inapoi pe site si sa-l converteasca in clienti.

Folosim un asamblu de software si de instrumente proprii sau recunoscute pe piata pentru a administra eficient campaniile PPC Google Ads sau Facebook Ads pentru clientii nostri. Cautam intotdeauna modalitati care aduca avantaje clientilor nostri si analizam cele mai noi oportunitati de pe piata.

Strategia noastra include testarea de diverse platforme, reclame, cuvinte cheie si licitatii. Principalul nostru obiectiv este de a genera clienti potentiali si vanzari la cel mai mic cost cu rentabilitate maxima. Acest lucru necesita o cercetare extinsa si testari consistente pentru a gasi cea mai buna solutie pentru a livra rezultate.

Raspunsul este ca aproape imediat. Spre deosebire de optimizare SEO, reclamele cu plata per clic pot livra rezultate aproape instant catre site-ul tau. Dupa o perioada mai lunga, cand adunam mai multe date despre rezultatele campaiei, putem imbunatati rentabilitatea prin optimizarea campaniei prin reducerea de costuri si alocarea de resurse in reclamele care functioneaza cel mai bine.

Reclamele Pay-Per-Click pot genera un trafic de calitate si predictibil pentru afacerea ta. Este o piesa vitala pentru afacerea ta in strategia de digital marketing si merge mana in mana cu optimizarea SEO a site-ului tau. Cu cat obtii o pozitie mai buna si in cautarile platite dar si cele organice, clientii tai vor avea mai multa incredere si vor lua in considerarea cumpararea serviciilor sau produselor tale.

Explicatia pe scurt: Creezi reclamele pe care le doresti pe un motor de cautare popular sau retea sociala, iar utilizatorii care cauta produse sau servicii ca ale se convertesc in vanzari sau potentiali clienti. Atunci cand faci reclamele tu alegi cuvintele cheie sau criteriile care descriu cel mai bine serviciile tale si de acolo tu decizi cat consumi cand se liciteaza cuvantul cheie sau ce buget zilnic ai.

SEO este procesul prin care obtii pozitii bune in pagina de rezultate a motorului de cautare in mod organic si fara sa platesti pe unele cuvinte cheie. SEM, cunoscut ca Search Engine Marketing, se refera la reclama ce apare in pagina de rezultate a unui motor de cautare. SEO in mod normal are o rentabilitate mai buna si este mai eficienta pe termen lung, insa dureaza pana cand incepi sa ai rezultate. SEM are o rentabilitate buna, iar rezultatele sunt aproape imediate. Odata ce reclamele sunt live, poti incepe sa vezi o crestere in trafic, vanzari si potentiali clienti. Atat SEO cat si SEM ar trebui sa faca parte din strategia de marketing. 

Da. Specialistii nostri sunt certificati in Google Display advertising. Te poti baza pe experienta lor pentru a crea o strategie castigatoare pentru afacerea ta.

Google a stabilit niste criterii pentru agentiile care isi demostreaza abilitatile si expertiza in rezultate pentru clientii lor. Cele mai performante agentii de digital marketing sunt denumite de Google partneri: Google Partners.

Da. Agentia noastra are o solutie prin care cream landing page-uri eficiente, care se incarca rapid si transforma traficul in vanzari si potentiali clienti, si printr-o metoda de ajustare a costului per clic, reusim in general sa obtinem primele pozitii cu un cost redus.

In majoritatea cazurilor, oamenii folosesc prima pagina a site-ului sau pagina specifica in loc de landing page. Agentia noastra crede in crearea unor pagini speciale pentru convertirea traficului in vanzari si clienti, deoarece reclamele noastre sunt foarte bine targetate, iar paginile de destinatie sunt construite special pentru ca utilizatorul care cauta o informatie sa se poata converti in potential client.

Frumusetea campaniilor Pay-Per-Click (PPC) este ca ai o flexibilitate imensa in privinta bugetului cheltuit. Exista o flexibilitate foarte mare pentru setarea costurilor de la un cost maximal per clic sau per potential client, pana la setarea unui buget maxim zilnic sau lunar de cheltuit. Prin urmare, conform experientei anterioare pe care o avem din campaniile clientilor nostri, o campanie, la nivel local, consuma aproximativ 500 euro si, la nivel national, 1000 euro. Evident, in aceste costuri clientii nostri au avut o rentabilitate foarte buna, acoperind bugetul de reclame si scaland progresiv, crescand bugetul la perioade de 6-12 luni, in functie de dezvoltarea afacerii.

Solicita oferta

Completeaza formularul alaturat cu toate detaliile necesare si ceea ce va doriti. Va vom contacta in cel mai scurt timp posibil.