SEO in 2019 sfaturi utile pentru optimizare

SEO in 2019: Noua sfaturi pentru incepatori

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Sunteti interesat sa va ocupati mai mult de SEO in 2019? Iata tendintele cheie pe care trebuie sa le urmati pentru a va imbunatati abilitatile de optimizare SEO.

Poti fi confuz atunci cand incepi sa inveti despre procesul SEO, din cauza supraincarcarii cu informatii. Prea multe tactici va pot descuraja sa va exersati abilitatile. Cu toate acestea, nu trebuie sa va fie teama pentru a afla mai multe despre optimizarea SEO. Noi, la OVEUS, va putem ajuta daca aveti nevoie de servicii de optimizare SEO. Daca aveti nevoie de ajutor, contactati-ne.

Cu toate acestea, puteti face optimizare SEO de unul singur. Noi am analizat tendintele cheie SEO pentru anul 2019 si ce inseamna pentru cineva care vrea sa cunoasca mai multe despre procesul de optimizare.

1. Optimizarea pentru mobil

Optimizarea mobila este esentiala atunci cand incepeti SEO. Incepeti prin a testa performanta site-ului dvs. si viteza de incarcare pe toate dispozitivele.

Orice incarcare dificila a paginii web poate insemna pierderea unui vizitator, care poate era clientul tau.

Oamenii petrec mai mult timp pe telefoanele lor in fiecare an, ceea ce inseamna ca o strategie SEO nu poate ignora optimizarea pentru mobil. In afara de aceasta, obtineti o viteza de incarcare super buna pe toate dispozitivele. Tendintele SEO in 2019 se ocupa de intelegerea “consumatorilor” de pe telefonul mobil si modul in care obiceiurile lor de cautare difera atunci cand sunt in miscare comparativ cu un utilizator de desktop.

Ganditi-va la propriile dvs. obiceiuri de cautare atunci cand va grabiti si cautati un raspuns rapid. Sau ganditi-va la rezultatul cautarii care va atrage atentia.

2. Intelegeti modul in care utilizatorii cauta

Tindem sa presupunem care sunt cuvintele cheie vor avea rezultate mai bune decat altele. Testarea cuvintelor cheie este intotdeauna o idee buna, precum si cercetarea lor si a volumului de cautare. SEO in zilele noastre se concentreaza mai mult pe intelegerea intentiei de cautare. Nu este suficient sa gasiti un cuvant cheie eficient care sa conduca la trafic pe site daca el nu va aduce clienti. E logic, nu?

O strategie SEO pe termen lung se bazeaza pe intentia de cautare si rationamentul din spatele fiecarei cautari. Dupa ce incepeti sa intelegeti modul in care publicul vizat utilizeaza motoarele de cautare, puteti optimiza site-ul cu mai mult succes.

Cautarile devin din ce in ce mai dinamice si nu este suficient sa se bazeze pe ipoteze. Incepeti sa testati modul in care optimizarea SEO poate afecta traficul de cautare si puteti incepe sa aplicati mai multe interogari conversationale la mixul de cuvinte cheie. Exemple de interogari conversationale: Cat costa sa schimb un acoperis?

3. Scrieti pentru oameni, optimizati pentru motoarele de cautare

O strategie SEO de succes nu ignora elementul uman atunci cand optimizeaza un site. Nu luam doar cuvinte cheie bune pentru a imbunatati clasamentul site-ului nostru. Scopul este sa alegeti cuvintele cheie potrivite pentru public, astfel incat continutul sa ramana relevant.

Incepeti intotdeauna gandindu-va la publicul pentru care creati continutul. Continutul (adica textele: pagini web de servicii sau postari pe blog) ar trebui sa fie atat interesant si relevant pentru ei, incat sa doreasca sa citeasca mai multe despre el. Odata ce incepeti sa intelegeti continutul dorit de cititorii tai, este timpul sa te concentrezi mai mult pe optimizarea acestuia.

Nu este suficient sa creezi continut bun daca nu ii faci pe oameni sa il citeasca. De aceea, doriti sa optimizati textele pentru a ajunge mai sus in pagina de rezultate (SERP: Search Engine Result Page).

Nu este nevoie sa incepeti sa adaugati cuvinte cheie excesiv in texte pentru a face apel la motoarele de cautare. Google si restul au devenit prea sofisticate pentru a nu intelege.

Calitatea continutului si relevanta acestuia, de exemplu, va pot ajuta sa va mariti traficul de cautare. Gasiti echilibrul optim intre continutul de calitate si optimizarea cautarii pentru obtinerea celor mai bune rezultate.

4. Analizati traficul de cautare existent

Daca nu sunteti sigur cum sa incepeti si ce sa testati, atunci incepeti sa aruncati o privire mai atenta asupra traficului actual de cautare.

Care sunt paginile cu cele mai bune performante? Cu ce ​​cuvinte cheie ajunge publicul pentru a accesa informatiile pe care deja le oferiti?

Analizati primele 10 postari si ceea ce au in comun. Sunt informatii de calitate si relevante? Durata de citire a fiecarui articol de pe blog? Ati urmat cele mai bune practici de optimizare SEO?

Gasiti postarile care functioneaza bine fara o limita de timp si ganditi-va la noi modalitati de a le actualiza. O privire mai atenta asupra traficului dvs. de cautare si a performantei SEO actuale va poate ajuta chiar sa va actualizati calendarul de informaiti cu subiecte pe care audienta le-ar putea aprecia.

5. Ramaneti la curent cu cele mai recente schimbari in SEO

Daca doriti sa invatati SEO, trebuie sa urmariti cele mai noi tendinte si actualizarile algoritmului care ar putea afecta tacticile folosite. Ca si in cazul fiecarei noi abilitati, este util sa continuati sa cititi despre aceasta pentru a ramane informat cu privire la orice schimbari recente.

Indiferent daca sunteti un incepator sau un profesionist cu experienta, este important sa continuati sa cititi despre cele mai recente actualizari de SEO si ce inseamna acestea pentru strategia utilizata.

Ramaneti in zona alba pentru a asigura succes pe termen lung! Tacticile dubioase si spam-ul nu garanteaza succesul pe termen lung. In plus, penalizarile SEO pot duce pana la excluderea site-ului din motorul de cautare.

6. Aflati cei mai importanti factori de ranking

Dupa cum tocmai am mentionat in sfatul anterior, este util sa dedicati o anumita perioada de timp in fiecare luna pentru a prinde cele mai recente actualizari si stiri din domeniul SEO.

Un punct de plecare excelent este de a citi mai multe despre toti factorii de ranking, care va afecteaza pozitia in cadrul SERP-urilor.

Din relevanta si utilizarea cuvintelor cheie corecte la viteza paginii si utilizarea backlink-urilor, este bine sa invatati cum fiecare factor de clasificare poate afecta tacticile de optimizare SEO.

Lista poate fi lunga, dar aici sunt cativa factori importanti care va ajuta sa va optimizati pagina in 2019.

7. Nu subestimati niciodata UX

Experienta utilizatorilor (UX) devine din ce in ce mai importanta pentru anul SEO pe parcursul anului. Pe masura ce Google evolueaza, rezultatele cautarii devin din ce in ce mai personalizate, iar obiectivul este acela de a oferi utilizatorilor cea mai buna experienta.

Calitatea si relevanta informatiilor de pe site sunt foarte importante, insa trebuie sa va asigurati ca UX-ul este suficient de atragator pentru a incuraja oamenii sa continue sa citeasca.

O postare buna nu poate fi apreciata nici de oamenii si, in mod sigur nici de motoarele de cautare, daca pagina web nu este, de exemplu, optimizata pentru mobil sau daca nu faciliteaza citirea. Adica are fonturi mici, multe culori la fiecare paragraf etc.

Ceea ce aveti nevoie este echilibrul potrivit intre continutul excelent si experienta utilizatorilor. Nici unul dintre cele doua singure nu poate duce la un mare succes SEO.

Incepeti sa analizati rata de respingere curenta si timpul petrecut pe site si sa vedeti cum acestea se compara cu viteza de incarcare a site-ului.

Testati performanta site-ului dvs. pe diferite browsere si dispozitive si incepeti sa va imbunatatiti toate problemele care va pot risca sa va pierdeti cititorii.

8. Descoperiti legatura dintre mediile sociale si SEO

Semnalele sociale ar putea sa nu se numere printre factorii de clasificare, dar este totusi util sa intelegeti modul in care prezenta dvs. sociala va poate afecta rezultatele cautarii. Exista o mare legatura, totusi, intre o postare buna si numarul de aprecieri si distribuiri de pe Facebook sau alte platforme sociale.

Deoarece media sociala devine o parte mai importanta a vietii noastre, ea poate defini o mare parte din prezenta si autoritatea noastra online. Acelasi lucru se intampla pentru toate brandurile cu o prezenta sociala existenta.

Google a inceput sa integreze rezultatele sociale in raspunsurile de cautare in incercarea de a prezenta o idee mai holistica despre prezenta online. Prin indexarea mai multor continuturi la rezultatele cautarii, utilizatorii pot gasi raspunsul corect la intrebarile lor cat mai repede posibil. Astfel, este bine sa retineti ca prezenta si autoritatea dvs. online nu se limiteaza la rezultatele cautarii.

In mod similar, retelele sociale se transforma intr-un redutabil motor de cautare unde utilizatorii isi cauta inca un raspuns la intrebarile lor. YouTube si Pinterest au devenit motoare de cautare vizuale foarte populare, in timp ce Twitter si Facebook pot fi utile pentru gasirea mai multor informatii despre o persoana sau despre un eveniment de stiri. Stiati ca YouTube este al doilea motor de cautare din lume? Multa lume ar fi zis ca Bing.

Ce ne arata aceste date? Arata ca obiceiurile noastre de cautare se schimba si este util sa intelegeti toate modurile diferite in care cineva va poate gasi informatii despre brandul tau pe diferite canale.

9. Intelegeti cum functioneaza cautarea vocala

Cautarea vocala va fi cea mai mare tendinta SEO in anii 2019 si 2020. Se observa deja o rata de adoptie tot mai mare si se asteapta ca mai multi consumatori sa foloseasca comenzi vocale in 2019.

Aceasta inseamna ca optimizarea cautarii ar trebui sa se schimbe pentru a intelege noul tip de intentie de cautare. Oamenii tind sa utilizeze mai multe intrebari si mai multe interogari conversationale in cautarea vocala. Provocarea este sa intelegeti care dintre cuvintele cheie vor fi mai relevante pentru publicul dvs. si cum sa masurati succesul strategiei.

Desi masurarea este inca intr-o faza incipienta, este inca util sa intelegem diferenta dintre comenzi vocale si text.

Cu cat ne gandim mai mult ca si consumatori, cu atat sunt mai mari sansele de a raspunde la intrebarile lor in modul cel mai relevant.

Sumar: Sfaturi SEO in 2019

SEO nu trebuie sa fie complicat. Puteti incepe prin a explora ideile sugerate in aceasta postare si de a afla  mai multe despre fiecare subpunct.

Pas cu pas, veti reusi sa imbunatati optimizarea SEO a site-ului si sa atrageti mai mult trafic relevant si interesat sa lucreze cu tine. Cel mai simplu mod de a avea succes este de ati raspunde la cateva intrebari simple:

  • Cum se comporta vizitatorul pe site?
  • Care sunt paginilecu cele mai bune performante?
  • Ce cuvinte cheie folosesc?
  • Ce pot imbunatati astazi pentru a va stimula strategia SEO in viitor?

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *