actualizare algoritm google

Actualizare algoritm Google iunie 2019

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Google a avut nevoie de cinci zile pentru a lansa actualizarea de baza din iunie 2019 si aproximativ trei zile pentru actualizarea diversitatii.

Danny Sullivan de la Google a confirmat ca actualizarea de baza din iunie 2019, care a inceput lansarea pe 3 iunie, a fost finalizata pe 8 iunie.

Explozie in cinci zile. Google a avut nevoie de numai cinci zile pentru a lansa complet aceasta actualizare de algoritm, incepand de luni, 3 iunie si terminand sambata, 8 iunie. Este nevoie de timp pentru ca aceste actualizari sa se extinda deoarece Google are multe servere si centre de date din intreaga lume si este nevoie de timp pentru ca toti sa primeasca aceasta actualizare. Cinci zile pentru ca o astfel de lansare nu pare prea lunga. Actualizarile anterioare pareau sa dureze saptamani sau mai mult.

Cat de mare a fost actualizarea de algoritm? Am vazut cateva date precoce in jurul algoritmului, in timp ce era inca lansat. Chiar si publicatii mari, precum Daily Mail si  CCN se aventureaza in a spune ca au fost foarte afectati.

Lucram la compilarea mai multor date in jurul acestei actualizari si vom impartasi datele proaspete in urmatoarele zile. Retineti ca majoritatea acestor date va ofera o perspectiva limitata asupra indicelui Google si nu reprezinta impactul complet al acestor actualizari. Google nu ne-a dat informatii concrete despre cat de mare este impactul acestor actualizari, cum s-a intamplat cu actualizari precum Panda si Penguin. Dar a spus ca anunta aceste actualizari de baza deoarece sunt “vizibile”.

Actualizarea este suprapusa cu alta actualizare. Aceasta actualizare de baza din iunie 2019 sa suprapus cu actualizarea diversitatii. Google Core Update a inceput pe 3 iunie pana pe 8 iunie, iar actualizarea diversitatii Google a inceput pe 4 iunie pana pe 6 iunie. Actualizarea algoritmului diversitatii se refera la faptul ca Google va incerca sa nu mai afiseze doua pagini de pe acelasi domeniu in rezultate. Astfel, si ceilalti publisheri sa aiba sansa de a fi relevanti in cautari. Totodata, este clar ca nu pot exista doua rezultate relevante de pe acelasi domeniu.

De ce ar trebui sa ne intereseze? Este important sa stim actualizarile deoarece ne pot afecta eforturile de marketing. Fluctuatiile in motoarele de cautare ne pot afecta vanzarile si notorietatea, mai ales pe termen lung. Momentele de timp ne ajuta sa intelegem daca un site a fost lovit de o actualizare specifica a algoritmului, de o problema tehnica sau de o alta problema care ar putea sa nu aiba nicio legatura. Cand actualizarile se suprapun, aceasta face mult mai greu de analizat si de inteles. Dar o optimizare SEO facuta corect ar trebui sa fie capabile sa scape de problemele pe care le pune o actualizare de algoritm. Totusi, la fiecare actualizare ar trebui efectuate analize si studii de impact.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *